Goran Trbuljak: Edicija Wow, wow wow… pojedinačni list 5

4,000.00kn

H.C. hors commerce – Izvan prodaje. Nije namjenjeno prodaji preko redovnih kanala

IZDAVAČ:

3.14 Galerija, Martićeva 31/A, 10000 Zagreb, Hrvatska

e-mail  crveniperistil@gmail.com

za izdavača: Branko Spajić

kustosica i autori tekstova

Branka Benčić i Goran Trbuljak

Lektura

Jadranka Pintarić

Produkcija

CCN-images

Naklada: 7 kom. + 3 AE

Wow, wow, wow V – 2018.
45x68cm
pigment print na papiru PhotoRAG, 295g
pigment print on paper PhotoRAG, 295g

*uokvireno

Nema na zalihi

Obavijesti me kad se artikl vrati na zalihu.

Opis

Goran Trbuljak was born in 1948 in Croatia. He lives and works in Zagreb. His work was presented at Carré d’art, Nîmes; New Museum, New York; Kunstverein für die Rheinlande und Westfalen, Düsseldorf, Germany; Halle für Kunst & Medien, Graz; Museion Bolzano; Schirn Kunsthalle, Frankfurt; Centre Pompidou, Paris, as well as at the 51st Venice Biennial, Venice, among others.

Trbuljak, Goran, hrvatski slikar i filmski snimatelj (Varaždin, 21. IV. 1948). U Zagrebu diplomirao 1972. na Akademiji likovnih umjetnosti (M. Detoni) te filmsko i televizijsko snimanje na Akademiji dramske umjetnosti. Polazio i École des Beaux-Arts u Parizu (1973–74). Potkraj 1960-ih svoje umjetničko djelovanje započeo je u okviru konceptualne umjetnosti i od tada preispituje vlastito umjetničko ponašanje i odnos umjetnik–društvo; u Zagrebu sa S. Dimitrijevićem osnovao skupinu Penzioner Tihomir Simčić (1969) i izveo seriju radova i umjetničkih uličnih akcija. Jedan je od najistaknutijih hrvatskih filmskih snimatelja. Njegov istančan osjećaj za kompoziciju kadra i sklonost vizualnoj stilizaciji razvidni su već u prvom snimateljskom radu na Izgubljenom zavičaju (1980) A. Babaje, potom osobito u trilerima Z. Tadića Ritam zločina (1981), Treći ključ (1983), San o ruži (1986., Zlatna arena u Puli), Čovjek koji je volio sprovode (1989), Orao (1990), Treća žena (1997), kao i u Babajinim Kamenitim vratima (1992). Režirao je zapaženi animirani film Svaki je dan za sebe, svi zajedno nikad (2002). Bavi se također grafičkim oblikovanjem, fotografijom i sitnom plastikom. Jedan je od pionira hrvatske videoumjetnosti: Bez naziva (Diktat), Bez naziva (Labirint), Bez naziva (Cut), Bez naziva (Razor Two), Bez naziva (Pismo), Bez naziva (L’air de large). Ostali značajniji filmovi (kao snimatelj): Ljubavna pisma s predumišljajem (1985) Z. Berkovića, Oficir s ružom (1987) D. Šorka, Sokol ga nije volio (1988) B. Schmidta, Prezimiti u Riju (2002) D. Žmegača.

“Ako vjerujemo da je Duchamp u mediju filma našao inspiraciju za ideju ready-madea, kada svaki snimljeni stvarni predmet, odabran iz života, na ekranu postaje izdvojen, uvećan, važan, onda vraćajući se toj njegovoj prvotnoj polaznoj točki, svaki predmet u nekom filmu koji sam snimio postaje za mene ready-made zabilježen na filmskoj vrpci”, pojašnjava Goran Trbuljak.

Ovaj je „pionir hrvatske konceptualne umjetnosti“ od svojih početaka iz kraja 60-ih do danas izlagao na dvjestotinjak selektiranih skupnih i samostalnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu, njegovi se radovi nalaze u mnogim muzejskim i privatnim kolekcijama.