Marina Mučalo: Radio – medij 20.stoljeća

11.95  (90.04 kn)  8.37  (63.06 kn)

Šifra: BS – 26984

Izdavač i godina: AGM, 2010.

Broj stranica: 382

Uvez: meki

Format: 24×17 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Kategorija:

Opis

Biblioteka Tragom struke.

U drugoj polovici 20. stoljeća dvije su se radiofonske škole, američka i europska, počele približavati. Prvoj je nedostajala informativnost i ozbiljnost javnih servisa, a drugoj živost i neformalnost komercijalnih programa. Uskoro je uspostavljen obrazac na kojemu, u vrijeme nastanka ove knjige, počiva ukupna svjetska radiofonija. Riječ je o radiofonskom dualizmu utemeljenom na programskim misijama javnih servisa i komercijalnih programa. U novom je digitalnom okruženju radiofonija dobila kvalitetu zvuka kakvog nikad dosad nije imala, a stari je medij svoje mjesto pronašao i na internetu uspješno koristeći sve prednosti multimedije.

Knjiga Radio – medij 20. stoljeća obuhvaća razdoblje nastanka i razvoja radijskog medija što je bio obiman i zahtjevan posao. Stoljeće povijesti i kontekstualizacije medija, koji je umnogome izmijenio komunikacijsku sliku svijeta, napisano je za potrebe studija radijskog medija, ali odgovore na mnoga pitanja u knjizi mogu naći i svi znatiželjnici koji koristeći radio, često zaborave na činjenicu da nije tako davno u povijesti postojalo vrijeme kad se živjelo bez stalne dostupnosti medija u osobnom okruženju i svakodnevnici.

Strogost u selekciji ljudi i događaja bila je neizbježna, usprkos mnogim vrlo zanimljivim detaljima. Usmjerena je isključivo na društveni, politički i pravni aspekt radio fonije u Europi i Americi. Ona je slika društvenog konteksta, povijesti i sadašnjosti medija, s posebnim naglascima na termine i osobnosti bez kojih razvoj medija ne bi bio moguć.

Prodano