Mladen Tudor: 99 fotografija

9.29  (70.00 kn)

Mladen Tudor: 99 fotografija –

Šifra: 1045

Izdavač: Drieux

Autor: Mladen Tudor

Predgovor: Zlatko Wurzberg

Izdanje: prvo

Godina: 1998

Uvez: meki

Broj stranica: 124

Format: 20×13 cm

99 fotografija – “Danas kad gotovo svatko od nas poznaje više ljudi–fotografija nego stvarnih ljudi, kada su se sjene iz camere obscure pomiješale sa stvarnošću u našem pamćenju, jako je važno raditi na novoj optici, na traženju mladica u tom foto–smetlištu, na preimenovanju fotografskog sloga. Ali, isto tako, na programatskom inzistiranju na novom, doveli smo do zaborava stvarne koordinate života, pa i fotografiranja.

Užasavam se ljudi kojima ni zbilja ni fotoaparat nisu dovoljni, što ih tjera u agresiju i prema jednom i prema drugom, kao što sam svjestan beskrajne otrcanosti fotografskih klišeja koji vladaju. Opredijelio bih se za Tudorov interes za nešto tako tradicionalno kao što je život, a ako tu nije vječna zaliha novog (nešto kao sjećanje na budućnost), onda gdje je.

Da, toliko se toga pretvorilo u fotografiju, u sjenu lišenu supstance, da nas od tog općeg ništavila sjena može izbaviti samo novo – fotografiranje. Kad se samo sjetim, dragi bože, kako jasnije pamtim marilyn Monroe od vlastite bake, dođe mi da posumnjam tko mi je uistinu od njih dvije pravio bijelu kavu u djetinjstvu. Tješi me i uzbuđuje što je Tudor otpočetka shvatio da treba snimati ono što smo zaboravili na račun blistavih sjena – život.” (Veselko Tenžera, Vjesnik, ožujak 1999.)

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Opis

Mladen Tudor: 99 fotografija

Šifra: 1045

Izdavač: Drieux

Autor: Mladen Tudor

Predgovor: Zlatko Wurzberg

Izdanje: prvo

Godina: 1998

Uvez: meki

Broj stranica: 124

Format: 20×13 cm

99 fotografija – “Danas kad gotovo svatko od nas poznaje više ljudi–fotografija nego stvarnih ljudi, kada su se sjene iz camere obscure pomiješale sa stvarnošću u našem pamćenju, jako je važno raditi na novoj optici, na traženju mladica u tom foto–smetlištu, na preimenovanju fotografskog sloga. Ali, isto tako, na programatskom inzistiranju na novom, doveli smo do zaborava stvarne koordinate života, pa i fotografiranja.

Užasavam se ljudi kojima ni zbilja ni fotoaparat nisu dovoljni, što ih tjera u agresiju i prema jednom i prema drugom, kao što sam svjestan beskrajne otrcanosti fotografskih klišeja koji vladaju. Opredijelio bih se za Tudorov interes za nešto tako tradicionalno kao što je život, a ako tu nije vječna zaliha novog (nešto kao sjećanje na budućnost), onda gdje je.

Da, toliko se toga pretvorilo u fotografiju, u sjenu lišenu supstance, da nas od tog općeg ništavila sjena može izbaviti samo novo – fotografiranje. Kad se samo sjetim, dragi bože, kako jasnije pamtim marilyn Monroe od vlastite bake, dođe mi da posumnjam tko mi je uistinu od njih dvije pravio bijelu kavu u djetinjstvu. Tješi me i uzbuđuje što je Tudor otpočetka shvatio da treba snimati ono što smo zaboravili na račun blistavih sjena – život.” (Veselko Tenžera, Vjesnik, ožujak 1999.)

Pročitaj više