Opis
Sve veći broj svjetskih tvrtki shvatio je da njihove marke imaju ogromnu vrijednost i da neuspjeh u održavanju i podršci ove važne imovine može dovesti do propasti same tvrtke. Mnogi u svijetu marketinga komentirali su snagu pojedinačnih marki i vrijednost koju imaju u doprinosu financijskoj dobrobiti tvrtke. Međutim, rijetko su pozvani vlasnici vodećih svjetskih marki da iznesu svoje stavove. Ova knjiga daje vlasnicima robnih marki priliku da iznose vlastite stavove o snazi i važnosti robnih marki. Doprinosi visokih rukovodilaca Coca-Cole, Guinnessa, Nestlea, Grand Metropolitna, Mercedesa, BSN-a, Benettona, Tesca, Maruhe i Marsa pokrivaju teme poput važnosti moći brenda i načina stvaranja,upravljanje i vrednovanje snage brenda, a također su uključeni važni doprinosi akademika, savjetnika za upravljanje i marketinških stručnjaka.
Pregledi industrije
“Okuplja koherentnu i dosljednu literaturu o temi koja se često svodi na jedno poglavlje ili naknadno razmišljanje u sličnim knjigama i uređenim cjelinama ….” Adolescent Boys “izaziva ograničene i često iskrivljene muške slike koje ovjekovječuju mediji, naddržavne muške skupine i zapadnjačke muškarce davanjem glasa adolekscentnim dječacima koji odrastaju u različitim dječačkim kulturama. ” – “Harvard Educational Review”,