Rok br. 1/1969 – časopis za književnost i estetičko ispitivanje stvarnosti 1969

331.81  (2,500.02 kn)

Rok br. 1/1969 – časopis za književnost i estetičko ispitivanje stvarnosti 1969

Šifra: TS-0019
Autor: Bora Ćosić (gl. urednik), grupa OHO, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, Dreja Rotar, Pavel Lužan, Matjaž Hanžek, Milenko Mastanović, Marko Pogačnik, Orest Zagoričnik, Križnar Naško i Bora Ćosić; zajedno sa odijeljkom o grupi Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knižak, Robert Boci, George Brecht, Ben Vautier, Robert Watts.
Izdavač: Bora Ćosić
Godina izdanja: 1969.
Mjesto izdanja: Beograd
Broj stranica: 130+prilozi
Format: 22.4×22.5 cm
Uvez: meki

Časopis Rok, br.1, godina 1., 1969. Izdavač Bora Ćosić, dizajn Slobodan Mašić. U prilogu tabelarni prikaz „estetičkih“ događaja od 21. avgusta do 27. avgusta 1968. godine. Na prvoj praznoj stranici nalazi se potpis pjesnika Milivoja Slavičeka. Časopis je u vrlo dobrom stanju (bez oštećenja). Naslovna stranica (ujedno i ovitak) je gumena.

Suradnici: grupa OHO, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, Dreja Rotar, Pavel Lužan, Matjaž Hanžek, Milenko Mastanović, Marko Pogačnik, Orest Zagoričnik, Križnar Naško i Bora Ćosić; zajedno sa odijeljkom o grupi Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knižak, Robert Boci, George Brecht, Ben Vautier, Robert Watts.

Rok je časopis za književnost, umjetnost i estetičko ispitivanje stvarnosti, objavljivan u Beogradu 1969. godine, čiji je urednik (i odgovoran za rad direkcije) bio istaknuti suvremeni književnik, esejist i teoretičar Bora Ćosić (Zagreb, 1932.). Časopis Rok je, u sklopu više brojeva koji su objavljeni, okupio neka od najznačajnijih imena s intelektualne i književne scene bivše Jugoslavije, zalažući se za pronalaženje „novih oblika svesti, multidimenzionalne, uzvišene i oslobađajuće“, što se bitno razlikovalo od postojeće estetske i političke norme jugoslavenskog društva. Rok je istovremeno bio časopis o neoavangardnoj umjetnosti i samostojno poližanrovsko i intertekstualno umjetničko djelo.

Odličan primjer sintagme „estetičko ispitivanje stvarnosti“, suplement je 1. broja časopisa koji u tabelarnom prikazu „estetičkih“ događaja od 21. do 27. 8. 1968. godine invaziju armija Varšavskog pakta na Čehoslovačku predstavlja kao visoko organiziran fluksusovski hepening. Zastrašujuća činjenica okupacije, interpretirana reminiscencijama na aktualne i povijesne avangardne pokrete, njihove koncepte, manirizme i estetiku, u nadrealnom se prikazu vojnog čina i nemoćnog otpora razotkriva, ironizira i defamira.

***

Rok no. 1 , a periodical for literature and the aesthetic study of reality. First edition, published in Belgrade by the blacklisted novelist Bora Cosic. The author announced that the magazine would fight against writing that increasingly took the wrong way back by pleasing individuals and making them happy (quoted in Gwen Allen: Artists Magazines; An Alternative Space for Art, MIT, 2011, p. 283). Believing the periodical to be both a magazine and a work of art in itself, Cosic assembled a broad range of artists within the publications curated binding, mixing together experiments in literature and criticism, poetry and visual art. This mixed-media assembling-style magazine is effectively a mini, self-contained exhibition, as well as a vital document of the Yugoslavian avant-garde and neo avant-garde. With different paper stocks and fold outs.

Issue 1 (222 x 225 mm), edition of 2000, features blue and silver printed vinyl covers, contributors include: the OHO group (Slovenian conceptual art collective), Tomaz Salamun, Franci Zagoricnik, Dreja Rotar, Pavel Luzan, Matjaz Hanzek, Milenko Mastanovic, Marko Pogacnik, Orest Zagoricnik, Kriznar Nasko and Bora Cosic; together with a section on Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knizak, Robert Boci, Dzordz Breht, Ben Votje (Vautier), Robert Vats (Watts), the new ways of the poetic environment of the new bitzos crew manifest (essay), Jochen Gerz (b&w fold out), pink and black folded poster insert, Jan Palach (b&w folded insert), Dragan Aleksic (b&w folded concertina fold-out, effectively a separate publication), and more. Text and photography interspersed throughout.

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Kategorija: Oznake: , ,

Opis

Rok br. 1/1969 – časopis za književnost i estetičko ispitivanje stvarnosti 1969

Šifra: TS-0019
Autor: Bora Ćosić (gl. urednik), grupa OHO, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, Dreja Rotar, Pavel Lužan, Matjaž Hanžek, Milenko Mastanović, Marko Pogačnik, Orest Zagoričnik, Križnar Naško i Bora Ćosić; zajedno sa odijeljkom o grupi Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knižak, Robert Boci, George Brecht, Ben Vautier, Robert Watts.
Izdavač: Bora Ćosić
Godina izdanja: 1969.
Mjesto izdanja: Beograd
Broj stranica: 130+prilozi
Format: 22.4×22.5 cm
Uvez: meki

Časopis Rok, br.1, godina 1., 1969. Izdavač Bora Ćosić, dizajn Slobodan Mašić. U prilogu tabelarni prikaz „estetičkih“ događaja od 21. avgusta do 27. avgusta 1968. godine. Na prvoj praznoj stranici nalazi se potpis pjesnika Milivoja Slavičeka. Časopis je u vrlo dobrom stanju (bez oštećenja). Naslovna stranica (ujedno i ovitak) je gumena.

Suradnici: grupa OHO, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, Dreja Rotar, Pavel Lužan, Matjaž Hanžek, Milenko Mastanović, Marko Pogačnik, Orest Zagoričnik, Križnar Naško i Bora Ćosić; zajedno sa odijeljkom o grupi Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knižak, Robert Boci, George Brecht, Ben Vautier, Robert Watts.

Rok je časopis za književnost, umjetnost i estetičko ispitivanje stvarnosti, objavljivan u Beogradu 1969. godine, čiji je urednik (i odgovoran za rad direkcije) bio istaknuti suvremeni književnik, esejist i teoretičar Bora Ćosić (Zagreb, 1932.). Časopis Rok je, u sklopu više brojeva koji su objavljeni, okupio neka od najznačajnijih imena s intelektualne i književne scene bivše Jugoslavije, zalažući se za pronalaženje „novih oblika svesti, multidimenzionalne, uzvišene i oslobađajuće“, što se bitno razlikovalo od postojeće estetske i političke norme jugoslavenskog društva. Rok je istovremeno bio časopis o neoavangardnoj umjetnosti i samostojno poližanrovsko i intertekstualno umjetničko djelo.

Odličan primjer sintagme „estetičko ispitivanje stvarnosti“, suplement je 1. broja časopisa koji u tabelarnom prikazu „estetičkih“ događaja od 21. do 27. 8. 1968. godine invaziju armija Varšavskog pakta na Čehoslovačku predstavlja kao visoko organiziran fluksusovski hepening. Zastrašujuća činjenica okupacije, interpretirana reminiscencijama na aktualne i povijesne avangardne pokrete, njihove koncepte, manirizme i estetiku, u nadrealnom se prikazu vojnog čina i nemoćnog otpora razotkriva, ironizira i defamira.

***

Rok no. 1 , a periodical for literature and the aesthetic study of reality. First edition, published in Belgrade by the blacklisted novelist Bora Cosic. The author announced that the magazine would fight against writing that increasingly took the wrong way back by pleasing individuals and making them happy (quoted in Gwen Allen: Artists Magazines; An Alternative Space for Art, MIT, 2011, p. 283). Believing the periodical to be both a magazine and a work of art in itself, Cosic assembled a broad range of artists within the publications curated binding, mixing together experiments in literature and criticism, poetry and visual art. This mixed-media assembling-style magazine is effectively a mini, self-contained exhibition, as well as a vital document of the Yugoslavian avant-garde and neo avant-garde. With different paper stocks and fold outs.

Issue 1 (222 x 225 mm), edition of 2000, features blue and silver printed vinyl covers, contributors include: the OHO group (Slovenian conceptual art collective), Tomaz Salamun, Franci Zagoricnik, Dreja Rotar, Pavel Luzan, Matjaz Hanzek, Milenko Mastanovic, Marko Pogacnik, Orest Zagoricnik, Kriznar Nasko and Bora Cosic; together with a section on Fluxus: Albert Fajn, Ben Peterson, Milan Knizak, Robert Boci, Dzordz Breht, Ben Votje (Vautier), Robert Vats (Watts), the new ways of the poetic environment of the new bitzos crew manifest (essay), Jochen Gerz (b&w fold out), pink and black folded poster insert, Jan Palach (b&w folded insert), Dragan Aleksic (b&w folded concertina fold-out, effectively a separate publication), and more. Text and photography interspersed throughout.

Pročitaj više