-30%

SPOT – časopis za fotografiju, br.6-1975.

13.27  (99.98 kn)  9.29  (70.00 kn)

SPOT – časopis za fotografiju, br.6-1975. Objavljeno je 11 brojeva od 1972. do 1978.; glavni urednik Radoslav Putar. U izvrsnom stanju.

Šifra:0697
Autor: ur. Radoslav Putar
Izdavač: Galerija grada Zagreba
Godina izdanja: 1975
Mjesto izdanja: Zagreb
Broj stranica: 48
Format: 23×30 cm
Uvez: meki

Naslovnica Fred Lonidier. Pišu Allan Sekula, Jack Fulton, Goran Trbuljak, Jorge Rueda, Radovan Ivančević, Thomas Schwinger.

Časopis SPOT pojavio se u vrijeme značajnih promjena koje su se odvijale na umjetničkom planu, osobito načina njezina djelovanja, širenja područja interesa i oblika manifestiranja i posredovanja umjetničkih sadržaja, a na što su utjecale političke i društvene okolnosti potkraj šezdesetih godina. Odabir međunarodnih autora raznih generacija i načina umjetničkog izražavanja, rani interes za teorijskim razmatranjem multimedijske umjetničke prakse, za eksperimente poput generativne fotografije, kseroksa te ostale vidike i usmjerenja „nove fotografije“ za koje su se zalagali suradnici, rezultirali su promišljenim, beskompromisnim konceptom posredovanja suvremene fotografske misli.

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Opis

SPOT – časopis za fotografiju, br.6-1975. Objavljeno je 11 brojeva od 1972. do 1978.; glavni urednik Radoslav Putar. U izvrsnom stanju.

Šifra:0697
Autor: ur. Radoslav Putar
Izdavač: Galerija grada Zagreba
Godina izdanja: 1975
Mjesto izdanja: Zagreb
Broj stranica: 48
Format: 23×30 cm
Uvez: meki

Naslovnica Fred Lonidier. Pišu Allan Sekula, Jack Fulton, Goran Trbuljak, Jorge Rueda, Radovan Ivančević, Thomas Schwinger.

Časopis SPOT pojavio se u vrijeme značajnih promjena koje su se odvijale na umjetničkom planu, osobito načina njezina djelovanja, širenja područja interesa i oblika manifestiranja i posredovanja umjetničkih sadržaja, a na što su utjecale političke i društvene okolnosti potkraj šezdesetih godina. Odabir međunarodnih autora raznih generacija i načina umjetničkog izražavanja, rani interes za teorijskim razmatranjem multimedijske umjetničke prakse, za eksperimente poput generativne fotografije, kseroksa te ostale vidike i usmjerenja „nove fotografije“ za koje su se zalagali suradnici, rezultirali su promišljenim, beskompromisnim konceptom posredovanja suvremene fotografske misli.

Pročitaj više