Jagmohan Raju i Z.John Zhang: Pametno određivanje cijena

11.95  (90.04 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO ODMAH PREKO INTERNETSKE PRODAJE, U ANTIKVARIJATU U ROKU OD 24 SATA

Šifra: BS – 31094

Izdavač i godina: MATE, 2011.

Broj stranica: 213

Uvez: meki

Format: 24×17 cm

Stanje: izvrsno

Nema na zalihi

Pridružite se listi čekanja kako biste dobili e-poruku kada ovaj proizvod postane dostupan

Opis

SAZNAJTE KAKO GOOGLE, PRICELINE I VODEĆE SVJETSKE KOMPANIJE KORISTE INOVACIJE U ODREĐIVANJU CIJENA DA BI OSTVARILE PROFITABILNOST

INOVATIVNE STRATEGIJE ODREĐIVANJA CIJENA KOJE POBOLJŠAVA JU PROFITABILNOST, PRIVLAČE NOVE POTROŠAČE I TRANSFORMIRAJU CIJELE INDUSTRIJE

U Pametnom određivanju cijena, profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za područje određivanja cijena, J. Raju i Z. J. Zhang koriste primjere iz područja vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta SAD-a i inozemnih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim trategijama određivanja cijena koje mogu pomoći tvrtkama da stvore i ostvare kako novu vrijednost tako i nove potrošače.

Pametno određivanje cijena upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cijena, kao i sa istraživanjima i načelima korištenim u stvaranju tih pristupa. Ispunjena sa ilustrativnim primjerima iz poslovnog svijeta, čitatelji će otkriti u kojim restoranima klijenti sami određuju cijene… naučiti kako su Google i ostale tvrtke iz industrije vrhunskih tehnologija koristili određivanje cijena da preoblikuju cijelu industriju… i razumjeti kako direktori u Kini uspješno započinju i vode ratove cijenama kako bi pokorili nova tržišta.

„Ako Vas je ikad zanimalo kako se određuju cijene, pronaći ćete odgovor u Pametnom određivanju cijena. Ova knjiga najopsežnije obrađuje ovu temu u okvirima današnje nove ekonomije. Zapažanja iz knjige su neprocjenjiva.”
D. J. Reibstein, predaje marketing na poslovnoj školi Wharton, Sveučilište u Pennsylvaniji, u klasi profesora Williama S. Woodsidea i koautor je knjige Marketing Metrics

„Globalna konkurencija i nove tehnologije povećale su važnost odluka o određivanju cijena više nego ikad prije. U ovoj pametnoj i izvrsnoj knjizi, Jagmohan Raju i John Zhang upakirali su mnogo godina iskustva i stručnosti kako bi pomogli menadžerima da se snađu u kompleksnom poslovnom okruženju s kojim se svakodnevno suočavaju.”
S. Gupta, predstojnik Katedre za marketing, klasa profesora Edwarda W. Cartera na poslovnoj školi Harvard

„Pametno određivanje cijena nudi jedinstveni pogled na to kako inovacije u određivanju cijena mogu povećati obujam poslovanja i transformirati tržišta. Sinteza najboljih praksi određivanja cijena iz različitih kompanija diljem svijeta i zapažanja prilikom istraživanja nadasve su poučni. Ova je sjajna knjiga neophodna za svakoga zainteresiranog za istraživanje važnosti određivanja cijena.”
K. Jedidi, predaje poslovanje, klasa profesora Johna A. Howarda na Sveučilištu Columbia

„ Neophodna literatura svih menadžera koji moraju donijeti profitabilne odluke o cijenama u rastućem međunarodnom tržišnom okruženju. Raju i Zhang predstavljaju vrlo inovativna rješenja za najzahtjevnije probleme u modernom određivanju cijena ‡ znanstveno utemeljeno, fokusirano na menadžment i zabavno štivo.”
Dr. H. Krohmer, predsjednik Instituta za marketing i menadžment Sveučilišta Bern

Kratki sadržaj:

Uvod: Otisci prstiju nevidljive ruke
Određivanje cijena po principu „Plati koliko želiš”
Zašto su najbolje stvari u životu besplatne
Umijeće ratovanja cijenama
Razmišljati u malim razmjerima
Automatsko snižavanje cijena
Sam odredi cijenu
Pretplati se i štedi: određivanje cijena za ostvarivanje marketinške profitabilnosti
Snobovska premija
„Plati ako djeluje”

J. Raju predaje na poslovnoj školi Wharton u klasi profesora Joseph J. Arestya i predstojnik je Katedre za marketing, Sveučilišta u Pennsylvaniji. Njegova područja istraživanja su: određivanje cijena novih proizvoda, cjenovni popusti, kuponi, robne marke, maloprodaja, kompenzacije prodajnom osoblju i upravljanje distribucijskim kanalom. Neki od klijenata koje je u posljednje vrijeme savjetovao su Wyeth, Medtronic, Warner Home Video, itd.

Z. J. Zhang predaje marketing na poslovnoj školi Wharton, Sveučilišta u Pennsylvaniji, u klasi profesora Murrel J. Adesa. Njegova područja istraživanja su određivanje cijena i prihodni modeli, ciljane cjenovne strategije, upravljanje maloprodajom, inženjering cijena i strategije kompetitivnosti.

Pročitaj više