Paul Stobart (ur.): Brand Power

66.36  (499.99 kn)

NA SKLADIŠTU. DOSTUPNO UNUTAR 24H U ANTIKVARIJATU ILI ODMAH PUTEM INTERNETSKE NARUDŽBE

Šifra: BS – 24432

Izdavač i godina: Macmillan Press LTD., London, 1994.

Broj stranica: 255

Uvez: tvrdi

Format: 24×17 cm

Stanje: izvrsno

Opis

Sve veći broj svjetskih tvrtki shvatio je da njihove marke imaju ogromnu vrijednost i da neuspjeh u održavanju i podršci ove važne imovine može dovesti do propasti same tvrtke. Mnogi u svijetu marketinga komentirali su snagu pojedinačnih marki i vrijednost koju imaju u doprinosu financijskoj dobrobiti tvrtke. Međutim, rijetko su pozvani vlasnici vodećih svjetskih marki da iznesu svoje stavove. Ova knjiga daje vlasnicima robnih marki priliku da iznose vlastite stavove o snazi ​​i važnosti robnih marki. Doprinosi visokih rukovodilaca Coca-Cole, Guinnessa, Nestlea, Grand Metropolitna, Mercedesa, BSN-a, Benettona, Tesca, Maruhe i Marsa pokrivaju teme poput važnosti moći brenda i načina stvaranja,upravljanje i vrednovanje snage brenda, a također su uključeni važni doprinosi akademika, savjetnika za upravljanje i marketinških stručnjaka.

Pregledi industrije

“Okuplja koherentnu i dosljednu literaturu o temi koja se često svodi na jedno poglavlje ili naknadno razmišljanje u sličnim knjigama i uređenim cjelinama ….” Adolescent Boys “izaziva ograničene i često iskrivljene muške slike koje ovjekovječuju mediji, naddržavne muške skupine i zapadnjačke muškarce davanjem glasa adolekscentnim dječacima koji odrastaju u različitim dječačkim kulturama. ” – “Harvard Educational Review”,

Zahvalnice – Bilješke o suradnicima – Predgovor – Uvod; P.Stobart – važnost moći brenda; DRKeogh – Stvaranje snage brenda; Sir A.Tennant – upravljanje globalnim markama; C.Pagano – važnost tržišno shvaćene kvalitete; B.Gale – dodavanje vrijednosti marke; Sir A.Sheppard – Brendiranje snage u automobilskoj industriji; W.Niefer – Pojava snage maloprodajne marke; T.Leahy – od rasute do marke; N.Polla – Franšizing: kako djeluje Power Branding; L.Benetton – Zaštita robnih marki; G.Partoyan – Strategija i struktura zasnovana na brendu, skandinavsko iskustvo; C.Dahlman – Procjena vrijednosti marke; M.Birkin

Dodaj u košaricu