Spot br. 1/1972

26.54  (199.97 kn)

Spot br. 1/1972.  Objavljeno je 11 brojeva od 1972. do 1978.; glavni urednik Radoslav Putar.  Stanje: očuvano.

Šifra: BS-19971
Autor: Radoslav Putar (gl.ur.)
Izdavač:Galerije grada Zagreba, Zagreb
Godina izdanja: 1972.
Uvez: meki
Broj stranica: 64
Format: 30×23 cm

Prvi broj časopisa Spot iz 1972. Urednik Radoslav Putar. Na pripremi ovog broja sudjelovali Mihajlo Arsovski i Albert Goldstein.

SPOT – časopis za fotografiju,  pojavio se u vrijeme značajnih promjena koje su se odvijale na umjetničkom planu, osobito načina njezina djelovanja, širenja područja interesa i oblika manifestiranja i posredovanja umjetničkih sadržaja, a na što su utjecale političke i društvene okolnosti potkraj šezdesetih godina. Odabir međunarodnih autora raznih generacija i načina umjetničkog izražavanja, rani interes za teorijskim razmatranjem multimedijske umjetničke prakse, za eksperimente poput generativne fotografije, kseroksa te ostale vidike i usmjerenja „nove fotografije“ za koje su se zalagali suradnici, rezultirali su promišljenim, beskompromisnim konceptom posredovanja suvremene fotografske misli.

Opis

Spot br. 1/1972.  Objavljeno je 11 brojeva od 1972. do 1978.; glavni urednik Radoslav Putar.  Stanje: očuvano.

Šifra: BS-19971
Autor: Radoslav Putar (gl.ur.)
Izdavač:Galerije grada Zagreba, Zagreb
Godina izdanja: 1972.
Uvez: meki
Broj stranica: 64
Format: 30×23 cm

Prvi broj časopisa Spot iz 1972. Urednik Radoslav Putar. Na pripremi ovog broja sudjelovali Mihajlo Arsovski i Albert Goldstein.

SPOT – časopis za fotografiju,  pojavio se u vrijeme značajnih promjena koje su se odvijale na umjetničkom planu, osobito načina njezina djelovanja, širenja područja interesa i oblika manifestiranja i posredovanja umjetničkih sadržaja, a na što su utjecale političke i društvene okolnosti potkraj šezdesetih godina. Odabir međunarodnih autora raznih generacija i načina umjetničkog izražavanja, rani interes za teorijskim razmatranjem multimedijske umjetničke prakse, za eksperimente poput generativne fotografije, kseroksa te ostale vidike i usmjerenja „nove fotografije“ za koje su se zalagali suradnici, rezultirali su promišljenim, beskompromisnim konceptom posredovanja suvremene fotografske misli.

Dodaj u košaricu